Fin middag med tjejerna

I lördags så blev det dags för marsbarns firing. Vi va och åt på en fin resturang. Maten va sjuk god. ;) ska tillbaka dit, men då ska jag sitta på deras uteservering med solbriller och öl. :)


Här är vi påväg till resturangen som bara ligger 5 min från oss. Så vi samlades hos oss innan och drack lite skumpa och jag drack 2 emma drinkar. Vi fick presenter av ullisgullis. massa krimskrams :) och biobiljetter. Så vi ska ta en tjejkväll snart igen och gå på bio tillsammans. Det va sjukt längesedan jag va på bio. Så tack tack ullis :)

Sen fick vi en rolig bok om sverige av kristin och claro. tack tack sötisar :)

















Tack alla för en trevlig kväll. :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0