midsommar :)

Pappa och Mamma har en stort land med massa grönt, som visst inte är bara ogräs.Utan massa goda kryddor. Pappa frågade mig om denna kryddan och jag.. ÅÅÅåå denna känner jag igen och jag nästan hoppade av glädje att dom har MYNTA! nu kan jag göra mojitos va min första tanke. hehe
Det får og bli några sådana i sommar. Hoppas det blir fint så man kan sitta nere vid badhytten :)
 
Sötisarna Ida och werran.Vi tänkte komma med blommor till bordet, men vi gjorde fina kransar istället. Mycket roligare :) Blommor i håret hör lixom till :)
 
hehe har ingen aning vad vi gör här. :) men en rolig kväll hade vi.
 
 
 Tack alla som hade gjort super duper god mat. Många killar stod i köket. Sådant gillar vi hehe, Sjukt gott.
 Tack till werran och Johan som hade ordnat denna kanon festen. Pössss på er.
 
 Killarna spelade lite snapsvisor. små grodorna, en slank hon dit och en slank hon ner i diket... o japp där låg jag...hehe
 
 
Martina på gottt humör. hehe känner igen detta :)
Kräftskiva på hyttan förra sommaren. hehe
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Verran

haha vilka roliga bilder:) synd att man blev så trött bara;)

2012-07-16 @ 14:51:10
Postat av: Verran

haha vilka roliga bilder:) synd att man blev så trött bara;)

2012-07-16 @ 14:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0