Några tillbaka blickar från den sista tiden.

Har inte bloggat på en stund. Har inte haft ork till det. Men nu är jag här!

Det har självklart hänt en del, men orkar inte skriva om allt. men det har varit både positiva och negativa saker. men som många säger. Emma du är en positiv person. Så nu lägger jag upp bilder på ett par härliga dagar :)
Vi har varit ute en del. :)





Har varit på konsert med dessa härliga tjejerna :)



Om man har lust på fest mitt i veckan så är det inga problem :) jag o cilla på dr jekells :)



Hade sverige besök. Alltid kul med besök :) Alla är välkomna till caza twins :)


hihi alla säger att jag "alltid" bli bra på kort. Sjukt snygg asså ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0