Vi hann med mycket på en vecka :)

vi hann även åka ner och träffa millan. Hon bjöd oss på födelsedag middag. Super mysigt. Det va länge sedan vi träffades pga att hon ha varit i argentina och rest lite. Men nu äntligen så ä hon tillbaka i halmstad. Tog inga kort men vi kollade igenom ett album som som jag och martina gjorde till millan när hon flyttade fån Oslo. Skit va kul att kolla tillbaka på bilde. Nu blir jag glad att jag har bloggen. ;) Vi träffade även annakarin. Det va väldigt kul, det va oxå sjukt längesedan.









Vi hade tjejkväll med emelie,jessica och marie. Marie ha precis fått en lite bebis till. En söt liten ebbe blev det. Super mysigt att träffas och prata igenom allt möjligt. Vi träffas nästan varje gång vi är hemma. Eller rättare sagt. Jul, påsk, sommar. :)





Fikk fikat med Linette oxå.Alltid lika trevligt. Men skit va kul att nästa gång vi träffas har det kommit en liten bebis :).




Kommentarer
Postat av: Linette

Ja det var inte lätt för er att hinna med allt, men jag uppskattar att ni tar er tid när ni är hemma, alltid lika mysigt :)

2012-04-22 @ 17:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0