Härligt med ledigt :)

Jag bloggar inte så ofta som ni märker men kolla in ibland så kommer det något inlägg ibland ;)

Jag och martina, pernilla, sindre och tindra åkte ner till falkenberg helgen innan påsk. Det va så härligt att vara hemma en vecka och riktigt njuta av att vara hemma och umgås med familj och vänner. Umgicks med mormor. :)


Vi var ute med barnen och lekte massa. Massa kos :)
image description
leka gömsel eller kurragömma ;)
image description

image description

image description

Sen hade vi påsk skattjakt. Dom fick godis och kläder som vi handlade i london.


image description
myspys.
image description
Syskon kärlek :)
image description
tindra lånade martinas smycken. hehe


Hon ær som jag, blir "alltid" bra på kort hehe
image description

Tindra är så söt. Hon kom en dag när vi gjorde ordning oss. Så sa hon, jag vill oxå ha krulligt hår som er, självklart fick hon det ;) sen ville hon självklart sminka oss oxå. Efter en vecka så blev tindra ganska bra på att sminka hehe ;)


Sen träffade vi brosan och klara och sötaste gilbert :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0