Sverige besök :)

Förra helgen så fick vi besök av Linette och Malou. Vänner från falkenberg som vi har känt i många år. Linette är våran barndomsvän. Vi har lekt sedan vi var 1 eller något. Vi har hittat på massa skoj i barn/vuxen åldern. Sitter och garva för mig själv, när jag tänker på hur mycket roligt vi gjorde när vi va barn! Vi spännderade massa tid i en idrottshall. 9 av 10 gånger var vi där för att se på killarna. hehe! Sedan var vi med på gammelgympa, när inte killarna va där. Mormor och morfar tycker det va kul att vi va där. hehe! Kan hålla på i evigheter och berätta om roliga o pinsamma barndomsminnen. Inte konstigt att dom skaffade kod i til idrottshallen!! Är nästan säker på att det va vårat fel. hehe 
Malou har vi oxå känt länge. Malou och Martina gick även i samma klass på gymnasiet. En av kvällarna satt vi och såg på gamla fotoalbum som martina hade gjort. bl a från gymnasiet. Skit va kul det är och kolla på gamla kort. Det är därför jag bloggar. Jag vet att jag kommer tycka det är sjukt kul och kolla tillbaka vad man har gjort för 1-2 ..årsedan :o)


Tittut säger malou. Ser ni henne?
     

Massa söta hattar/mössor hittade vi ;)






En v kvällarna lekte vi arga leken. Jag förlorade stort! Får lära mig att vara mer arg hehe.

    
fast här var jag sjukkkkt arg!!

Nettan va nog argast hehe





Sist vi va ute isommar så köpte vår kompis veronia en kanna på byn. Denn gången gjorde jag det. Emma kanna. mums! ;)



Nettan fixade vårat hår. Precis som förr i tiden. ;)











Fick besök av härliga ida som bor i dröback med sin familj. Mannen erik och barnen oliver,leon,robin :)


Tack för en toppen kul helg. Tummen kommer fram lite då och då :)


Kommentarer
Postat av: Linette

Tusen tack själva! Det får vi göra om :)

2011-11-05 @ 11:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0