Takterassen :)

Æntligen har vi fått nyckel till tak terassen.
Den ska vi utnyttja i sommar.

Vi ska ha ræk och vin kvællar, øl kvællar, mohitos kvællar. :)
Hærliga sommar du ær såå vælkommen :)
Dessa 2 veckor med fint væder har varit helt underbart.

I fredags så hade Martina, jag och trude kos på takterassen.
Trude ær martinas hærliga jobba kompis.

Martina lagade først en førrætt.
Mozarella tomat och parmaskinka och varmrætt barbeque marinerad flæskfile. ja, vad hon hade i vet jag inte. Men martina lyckas alltid med sina flæskfile recept,. eller med allt rættare sagt. Skønt med en kock i huset:)










Jag skulle jobba så jag gick och la mig. Men Trude och Martina satt och koste seg och efter det gick trude ut och dansa men martina blev hemma.



Hærliga trude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0