fredag ;)

I fredags så va det dags att träffa ida och hennes vänner och fira att hennes 7 examen är över. Själv har jag min kvar menmen. Det ska jag fira även om jag tror det går dåligt, men håller tummarna på att det ska gå bra!!!

I fredags så träffades vi först på peoples och åt och drack öl. Hade suttit och pluggat hela dagen. Så det va extra gott med pils i fredags. Sedan gick vi till Radison hotel och tog hissen upp till deras bar längst upp. Har aldrig varit där så det va kul och att få se utsikten på Oslo. Super goda mojitos gjorde dom oxå. Han gjorde även en strawberry mojito. Kändes nästan som spanien fast han hade inte i så mycket sprit. hehe tur va nog det för jag skulle upp och jobba på lördagen,. Efter radison så gick jag till martinas jobb fest. Eller dom hade lönning pils och jag passade på och säga hej till dom påvägen hem. men kl blev 3 innan vi kom hem, men det va det värt. Super kul va det. ;)



Min nya blåa topp från berska i spaninen. Kul och ha något annat än gina o hm där jag annars brukar handla. ;)

Fin utsikt från toa.. hehe!

söta tuva och ida. Kul och träffa dig igen tuva :)

mumsigt......

Lite vänster om glaset bor vi.. ;)


Jag och tuva i hissen. Tyvärr så ser man inte så bra men det är fin utsikt över Oslo. ;)

Här har vi även idas härliga pojkvän erik. Super kul och träffa honom.  



Sen träffade jag detta härliga gänget. 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0