Avslutning i skolan.

Idag hade vi avslutningsdag på skolan. Helt sjukt va tiden har gått fort. Har gått 1 år. Är glad att jag tog detta steget även om dette bara va teori. Så har jag praktisk examen kvar. men den tänker jag inte på nu utan det är examen nästa vecka som är i fokus. Skit va nervös jag är men hoppas hoppas!!!!!!!! ;)

Vill tacka mina kära klasskamrater för att ni har gjort detta året ett väldigt bra år. Kommer sakna er. ;)

Annkristin och Meryam.
Annkristin var så duktig och gjorde en dikt och köpte blommer och presentkort till vår lärare.

Sköna Mona och Marianne.


Sen hade vi med oss lite lunch. Eller jag tog med mig plast tallrikar och glas. Så jag slapp och laga kaka.
men det var många som hade lagat massa gott. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0