måndagsklubben

Idag åker jag till halmstad och ska träffa ett par vänner. Millan som har flyttat hem till svea möter upp mig och vi ska ta en fika. Hon ska tyvärr inte följa med till måndagsklubben för hon ska upp tidigt på sitt nya jobb. :) Men det blir carro o becka iallafall och det Ska bli så kul och festa med dom. Sen i morgon ska jag träffa annakarin som jag inte har sätt sedan i påskas. Så det sa bli väldigt kul och se alla :)


Jag och becka på måndagsklubben för två år sedan.


Detta blir kul :)

Kommentarer
Postat av: Becka

Ja du Emma, ikväll blir det verkligen febba på hög nivå! Känner på mig att det blir en kväll att minnas ;)God tur så ses vi snart! Kram så länge :)

2011-06-20 @ 12:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0