Hyggelie med Norgebesøk :)


Jag fick besök av min kompis i Oslo. Ida annette tog en spontan tur till västkusten. Det gillar vi ;)


Vi hann med ganska mycket. bl a se på johan örjansson på bratt. Super bra som alltid. Ser framemot hans nästa cd som ska komma till höst/ vinter sa han. Så det ser jag framemot. Ida och jag tycker han ska komma till Oslo och spela. Får se hur det blir med den saken.






Efter ørjan så blev det massa dans :)



Ida fick stå ut med dom små trollen ett par dagar. Hehe men det gick så bra så. :) 
Tindra trivdes gott tillsammans med ida. Inte bara för att hon hade massa rosa, utan oxå för att tindra fick fixa hennes naglar och ordna och styra i hennes grejor.. Då slapp jag och martina en stund hehe!



Vi hann även med gekås. Äntligen fick jag och martina tag på plankstekplattor :). För er norskor som inte vet vad det är. Så är det plattor man lägger mat på och sen in i ugnen. Får visa bild senare eller bjuda er på planksteck. Nu blev jag lite hungrig när jag tänkerpå planksteck. Mums!!

Efter gekås blev det grillning med veronica. Sen ville såklart tindra sminka martina. hehe.

lite tørstiga va vi efter gekås. :)







Vi ville gärna ha tillbringat tid här, menmen next time :).



Jättekul att du kom ner till västkusten Ida. Alltid kul att ha besök ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0