Uppdaterings dags.

Har glidit bort från bloggen lite. Lusten att blogga går upp och ner. Nu sitter jag på jobbet och passar på och blogga när det är lugnt.
Den senaste veckan har varit lite upp och ner. Jag är väldigt förskyld och hostar. Så jävla jobbigt, men hoppas host medisin och massa vitaminer i kroppen.Så ska jag bli bra igen.. peppar peppar!!

I fredags så hade vi mys kväll hos Sara och Nisman. Dit kom Frida och Jörgen och Isac. Så himla mysigt, Vi åt tacos och sen hade Sara lagat caramellpudding och sen även en annan kake. :)



sött mamma och dotter bilde.

Stålt pappa.

Vi kanske ses snart igen Isac. Den 17mars kanske jag ska sitta barnvakt. Det blir spännande :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0