lördagen

Då blev det lite kos med dricka och gott sällskap med Millan och Carro, Becka. Himla trevligt. Kvällen slutade med att jag,becka,carro gick ut och vi gick ut ganska sent så det va självklart lång kö, så vi hamnade på cafesör och tog en öl innan vi gick vidare. Vi satt vi ett litet bord men ändå fick man nästan skricka til varandra (japp,känner mig gammal ) jag tycker dom inte borde ha så högt på pubar.hehe, lite lägre iallafall. Disco självklart men pubar är oftast folk på för och kosa sig med f ex öl och sitta och prata med sina vänner. :) jaja jag trivs som fisk i vatten på både disco och pubar. men cafesör borde sänka .slut :)

Inga bilder så det får bli gamla goa bilder :)
Nu kanske tjejerna blir sura när dom ser denna bilden, hehe! men jag tycker bara denna e en kul bild.hittade den på facebook. :)


                
Alltid kul och se tillbaka på massa skojsiga ögonblick :o)

Tack för en trevlig kväll tjejer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0