julaftons kväll

Julaftonskväll blev det massa lek och tomten med julklappar. Suppppppeeeeerrrrr snäll tomte i år :)


Pappa har alltid varit favorit bland barn. Han får alla barn till att skratt och oss oxå :)


Gissa vem som fick vara tomte!? Pappa fick inte på sig dräckten och pernilla,tom och richard, klara har ungar dom passar på och martina ville inte och mamma nja!hehe. Så jag ställde upp och försökte vara manlig.
Finns det några snälla barn!!!!!!! tre ungar och tusen packet typ! men vi har haft värre förr i tiden när alla vi och kusiner var små. hehe goa minnen! men fattar inte hur vi orkade med packet som tog över hela rummet. jaja tillbaka till denna julen.


Tomten diggar tummen upp :)


Försökte få ett fint kort på tomten och sindre. gick inte så bra ;) men kram fick jag :)



Fjärilsvingar fick hon av oss. Söta tindra :)





Senare på kvällen hade vi packeleken. Tindra fick mest 6or. tur i spel. Jag vann min egen och jag hade köpt blå drinkglas. hehe! Nu ser jag framemot att göra goa drinkar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0