Söta Henri

I söndags va vi och såg på luciatåg med pernilla,tindra och sindre. myspys med en del avfamiljen. Ser verkligen framemot jul där vi får träffa hela familjen och släkt och vänner. LOVE IT! :)

I dag har jag haft fin besök av Henri o Monica. Monica fick han för 3 veckor sedan. Hur söt som helst. Vi pratade lite om filmen hudtricket. Så jag ska låna hunden någon gång och  förhoppningvis hitta mig en kille ;) hehe. Ni som har hund antar jag  vet hur det är, när man är ute och går och alla ska stanna och säger åååå va söt osv. hehe det tog en stund  för monica att komma hit. men ingen pudding denna gången hihi

Jag vll behålla honom. även om han pissade på mattan. hehe

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0