Lite fest ;)

Denna lördagen satt vi hemma hos oss och köpte take away från en thairesturang. Mumsigt! Sen såg vi på Så mycket bättre och efter det blev det utgång och efterfest. Skit va trött jag var igår. Sov inte så många timmar pga att jag gick inte hem från efterfesten förrän 8 på morgonen, men oxå för att jag skulle upp till frisören kl 13.00 Då blev det bara 3-4timmar, sen skulle jag jobba natt igår. Som tur va så fick jag vilat lite på eftermiddagen. Så nattvakten gick bra.

Jaja det va skönt att få tid hos frissan innan jul och få gjort lite ljusa slingor i håret. Gött och slippa utväxten :).



Jenny jojnade oss på förfesten.;) sen åkte hon och kakan hem medans vi fortsatte fest.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0