Julbak med vänner

En härlig söndag med julbak och glögg. Nu fick vi en rejäll dosa av julmys. Ullis gjorde goda chocklad kakor. Kristin och Claro och Martina gjorde pepparkakor. Sen gjorde martina även rocky roads och chocklad bollar. Då är frågan vad gjorde jag egentligen hehe. jaja jag hjälpte till med några pepparkakor :). Ni gjorde ett bra jobb för mina kollegor gillade allt. Inte så konstigt, när det är chocklad inblandat. Nu sitter jag här och njuter av glögg och chockladen :)





Kristin gör sina pepparkakor så fina.




Claro ordnade med glasyr till pepparkakorna.


Jenny hon kosar sig med glöggen.

Martina gör massa hjärtan till sina kollegor. Martina är snäll hon. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0