Lugn helg

Helgen har varit en lugn och skøn. I fredags va Ida hær och vi lagade mat och kollade på Så ska det låta och spelade spel. På lørdags kvællen va vi ut och åt på peoples med Anna och dærefter vidare på bio. Vi såg på blue valantine. Skit dålig! Så gå inte och se den...

Denna helgen va en Vita helg och det behøver man ibland :) men den vita perioden slutar redan på torsdag för då ska jag och carro ut ;)
 Igår satt jag suttit på våran terass och pluggat + solat. Musiken va på høgvolym + lite ben & jerry, mums.
Kunde inte bli bættre och kvællen fortsatte med besøk från jenny och ida och vi invigde takterassen med god mat och trevligt sællskap. Nu fortsätter veckan med plugg på takterassen med massa sol :) Hoppas jag på för äntligen har vi fått vår egna nyckel till taket. Bara sådär 6,5 år sent men bättre sent än aldrig, :) Det blir många middagar där och för mig även frukost och pluggdagar.
Har glömt å ta bilder dom senaste dagarna. menmen senare i veckan blir det mer bilder och efter helgen får ni se om hela påsken. ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0