En kul kvæll.

Igår va vi hær och hade en super trevlig kvæll. Vi gjorde goda drinkar och satt och snacka. Sen gick vi ut och dansade på socialen.

Det går visst å ta fint kort æven med snus i munnen. Det ær ju bara att kolla åt andra hållet, hallå!! ;)
Det blir alltid dans på førfesterna. Vi førsøkte læra dom glow, men det ær inte så lætt, nær jag sjælv har glømt hur den går. hehe

Ida gav mig en internet sida som man kunde fixa och trixa lite med korten. Så fint det blev. Kommer bli mer sådana kort framøver. Det øvrekortet ær orginalen.




en liten slurk innan vi gick ut.. hmm snyggt!

Carro va oxå med men hon fångade jag tyværr inte upp på kort denna kvællen. men det ær något som hon ær glad før..men snart så ska vi till spanien och då kommer hon inte undan :o).
Hur kommer det sig att jag har ont i hackan. kan det va så att jag ramlade igår,, ajaj! jag har fått ænnu mer mærken på knæt. Varfør får jag mærken på samma stælle som jag ramla på i vintras. irriterande!

tack tjejer før en super trevlig kvæll. Mindre kul idag menmen det va det vært.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha,, vilket kul foto på mig å Cillan.. Det ser ut som att vi försöker hålla baktakten!

2011-04-22 @ 18:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0