3 HÄRLIGA DAGAR

Har haft tre underbara dagar. Det har varit sommar så vi har fått gjort massa och haft det underbart i solen. Börjar med påskafton, dagen då jag kom till falkenberg. Jag åkte direkt från nattvakt så jag sov gott på bussen men jag trodde att jag skulle vara tröttare på kvällen, men som en kompis sa. Du är som en durasellkanin.hehe och det kan nog stämma.;) men även durasellkanin stoppar och det gjorde den igår när vi kom hem! Då kände jag att jag gick i slowmotion!

Bild bomb från påsk
   
När jag kom hem till fbg så var familjen ute och jag fick leka lite med tindra innan det va
dags och hoppa in i duschen och göra i ordning sig till kvällen.

Twins. Nu är vi inte så lika längre ;)

Sen åkte vi hem till werran på påskmiddag. Först så satt vi ute och drack en fördrink som va super duper god. Den drinken kommer jag göra många av i sommar. Men det sura e att pigelinglass inte finns i norge. men jag ska banne med hitta något liknande :). Super mysigt kväll blev det med plankstek utan planka men lika gott va det ändå. :)

Sen efter den goda drinken så gjorde vi maten ihop eller rättare sagt dom gjorde. hehe. Jag ville inte förstöra den goda maten med att lägga mig i. Så jag gjorde små saker som att kära tomater osv.
gick en tur med åka sötis istället. Så himla söt hund. ;)




            
Fick födelsdags present av sötisarna. Blev jätte glad för detta halsbandet.

Passar mig perfa :)
Martina likaså :)





Senare på natten var jag tvungen och börja dricka lite vatten..
jag blev allt lite full men som sagt det va inte första gången den veckan,hehe.

När vi skulle lägga oss så kommer werrans pojkvän johan hem från puben. Han är en skön och rolig kille. Lite senare kom även hans 2 kompisar och skulle sova här.
 
Det blev inte allt för mycket sömn denna natten men som jag brukar säga när man har haft en trevlig kväll.
Det va det värt. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0