Val 2010

Då va det snart dags för val!
Jag måste erkänna att jag har dålig koll på valet. Därför har jag dom senaste dagarna, kollat mycket på internet och sökt lite om dom olika partierna och gjort en undersökning på svt.se/valet. Finns även en på tv4.se.
Jag tänkte först skylla på att jag bor i Norge. Att det va därför jag inte har någon koll, men det är ingen bra ursäkt pga att vi har svensk tv. Vi kan följa med på nyheterna och olika debatter, sen finns det ju internet. Även om man bor utomlands, så kan man faktiskt åka till svenska ambassaden och rösta. :)


               Har ni röstat??      Gör som jag, gå och rösta :0)
                 

   

    


jaja nog om det. Ikväll har emma och filip varit här och vi ha kollat på hotell till vår sthlm tur :0). Ska bli sjukt kul.. Längtar!! vi har även sätt på idol. Är glad att idol har börjat. Det blir en härlig höst med go fredagskvällar :)
I morgon blir det en full dag med Massa plugg och på kvällen blir middag med mina kära nattvaktskollegor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0