En bra höst är välkommen :)

Då har man börjat skolan och redan sjukt mycket läxor. Jag visste redan innan att det skulle bli mycket. Men redan första vecka va lite jobbigt. Det är svårt att sätta sig ner och plugga i många timmar och skriva massa och läsa norska. Jag har aldrig läst en norsk bok eller pluggat på ca 9 år. menmen positiva emma kommer fram och det här ska nog gå bra. :) 
Tur att jag jobbar ganska mycket och kan plugga där och få lite hjälp. Kanon bra!!



Sitter just nu och pluggar eller just nu har jag en pause och blogga lite och läser lite annat. Går från hälsa till att läsa skvaller. Just nu tycker jag faktiskt att god hälsa boken är bättre, ett bra tecken hehe!!



Denna hösten kommer bli en bra höst, för det händer något hela tiden. :) Vi ska till Whiskey och ÖL festival i sthlm. Hur kul som helst.  :0)


                        

Sen blir det HOFFMEASTRO konsert här i oslo. Det ska bli sjukt kul att se dom här på rockerfeller. 




Sen blir det även David guetta konsert i oslo spektrum.



Det blir även en Afrikans fest pga millan ska resa till afrika.

Sen hoppas jag på en halloween fest i fbg. :)

Det va allt för idag, Nu ska jag laga mat till mig och martina
. Hon åker till amsterdam i morgon med jobbet. Lyckost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0