Signes avskedsfest

Idag är det super fint väder. Precis som igår och det här gillar jag med hösten. Hoppas att hösten är LÅNG i år :). Nu ska jag snart till jobbet. Skulle egentligen jobba på dagen. Tur va det för jag la mig inte förrän 01.30 i natt. Vi hade en kul kväll med nattvaktskollegorna. Vi va ute och åt på ett fint ställe på grönland som heter Vognmans Nilsen. Ett fint ställe som jag kan rekomendera om man ska ut och äta lite finare. 
           
Sen gick vi vidare till döttra til hagen och fortsatte kvällen med ännu mer öl. Så jag är glad att jag inte skulle jobba dag. :)

Signe går ut i pension nu och vi hade köpt jättefina blommer och ett presentkort på blomster butik. Sen fick hon en skål från chefen.
      
 Signe är en skön och kul dam :). Vi diskuterade mycket om jobbet. Bl a att vi är på jobbet för att göra en go jobb för pasienternas skull inte för chefens skull. Det är så sant så! Ska bli lite mer som signe. Säga vad jag tycker och tänker. :0) Pratade även om, hur vi är på jobbet och hur bra vi trives ihop. Det är verkligen sant. Härligt gäng och fått nya vänner.
                  Underbara vänner växer inte på trä:0)



    
 

   
      
Tack för en trevlig kväll. :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0