Shopping sugen

Snart ær det dags før Sthlm tur. Då ær det inte bara whiskey och øl messa.:) Utan det blir æven shopping så klart. Kan inte åka från sthlm utan att shoppa. Shoppingen dær ær kanon. Jag længtar!!!!

Sitter hær på jobbet och kollar på shopping sider på internet. 

Jag behøver lite høst/vinter klæder.                                       
Detta ær några ting som jag ær ute efter, Något varm och något till vardags och något till fint. :)
  
Denna har jag verkligen lust på fast i svart. Sen ær en skjorta aldrig fel. Allt detta ær från hm. Jag tror jag får ta en tur dit i veckan. Jag kan inte hålla mig till sthlm. hehe japp, jag ær en mini shopaholic :0)


Næ nu ska jag fortsætta jobba och sluta med mitt menningsløsa inlægg.

Hoppas ni sover gott!! hade gærna legat i sængen just nu! Det e ju bara 7,5 timmar kvar. Suck!! sen ska jag hem och sova ett par timmar och sen ær det dags før kvællsvakt. jippi.. jaja får tænka på pengarna :0)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0