Nabokos

Idag har jag haft en LUGN dag.Underbart!! Ikväll tittade millan förbi och vi lagade äppelpaj och sen blev det lite avslappnings massage med lugn musik. Stackars millan har haft migrän så hon behövde lite antistress och massage. Det värkade hjälpa. Så hoppas millan slipper migrän framöver.


Sen hittade dom en look a like till mig. Jeg vet inte om jag håller med. hehe! Jag har haft många smeknamn när man va yngre. Än av dom va självklart pudel. hehe

     


I morgon är det dags för våran sthlm tur. Ska bli skönt att komma bort lite och kosa sig. Ska bli väldigt nice!


ha en fin helg. :0)

Kommentarer
Postat av: LINA jarälv

Haha söte!!! :)

Söt hund också för den delen!=)

Hörde jag äppelpaj, då skulle ni vart här och hämtat äpplen först ju! här finns äpplen för hela falkenberg och de räcker med säkerhet till Oslo också! =)

2010-10-01 @ 10:33:27
URL: http://linasbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0