Halv 8 hos mig

Då sitter vi även idag och ser på halv 8 hos mig. Så himla kul att det är i falkenberg.
Min brors tjej Klara har med sin pappa Lasse och då blir det extra kul och se så klart. Igår va det hans tur och laga mat och jag tycker han skötte det jättebra :). men blev sur på tv4 att inte johan örjansson fick vara med i programmet.

Bra jobbat lasse man :0).


hehe. här har vi lasse och gerd. Sköna människor  :0)
Klicka för att stänga bilden
             
Helge skog gör ett suverent jobb med att få programmet til ett humorgrogram. Det gjorde även lasse tyckte jag hehe.
                      

Nu sitter jag och ser på idol och där är simon med och sjunger. Hoppas han går vidare och få visa att han är grym. Jag träffade han på min vän fridas bröllop. Där sjöng han sjukkkt bra! Lycka till simon.

tyvärr gav han väl lite för mycket. så jag har funnit 2 favoriter . daniel& jay
 


Jay rock killen e grym ass.  Daniel han hade e slagt james blundt röst








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0