En lugn söndag

Att vara ledig en söndag är väldigt skönt. Jag jobbar ofta på helgerna men inte idag och det e UNDERBART!
Det va skönt att komma sig ut lite i det fina vädret, även om jag är sliten från igår. Jag blev mycket piggare nu när man fick friskluft. Det hjälper nu när jag ska plugga. Köpte med mig massa gott hem, så det blir en lugn söndagseftermiddag med plugg och fruktsallad. Inte så dumt faktiskt.




Igår va jag på fest hos ida. Här har vi ida & kjersti som ser normala ut på detta kortet. ;)
Sist jag träffade dom, så var vi vampyrer ;)







Det blev lite suddit senare på kvällen, även korten blev det. Men kul hade vi och tack alla för en kanon bra kväll.


Nu ska det pluggas.... Ha en trevlig söndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0