baby shower

Då va det lørdag och det ær dags før baby shower før frida. Jag har aldrig varit på det før men kul blir det och se alla igen. Har inte sett dom flesta sedan brøllopet i juli. Det blir en trevlig kvæll. Det blir tapas til mat. Alla ska ta med något. Så det blir spænnande :).Sen blir det cheesecake till dessert. Mumsigt! Till detta ska jag dricka goa drinkar. ingen som sæger att man ska vara nykter bara før mamman ær det :0)



                  
Ikvæll blir det massa gavor och babysnack. Vi vet redan att det blir en kille och han ska heta isac. :)

Igår så fick jag pluggat lite och shoppat och hade besøk av tindra, sindre och pernilla. En bra dag och en bra kvæll. På kvællen komm Emma och vi åt gott och drack lite mojito.
Nær martina kom lite senare så va hon redan full pga att hon va och drack lønningspils med jobbet. Då blir det oftast mer æn 1 øl. :)
Vi pratade mycket om vår kommande resa till sthlm. Ska bli nice och komma ivæg lite æven om det ær bara till sthlm.

Nu ska jag fortsætta jobba. Ha en trevlig lørdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0