Åpent bakeri



Idag har varit en bra dag. Jag vaknade inte bakis eller var trøtt. Jag va bara i ett hærligt humør. Lite pga vædret så klart. Hela helgen har det varit skønt væder. Hoppas verkligen høsten kommer vara lång.
Innan jobbet idag så gick vi och åt frukost/lunch på åpent bakeri. Det va sjukt gott. Jag har inte varit dær førr, men dom andra ær dær ganska ofta på søndagar. Sjælv jobbar jag oftast på helgerna och missar då detta. Men nu har jag bestæmmt att vi ska gå dit oftare nær jag ær ledig :0).

Åpent bakeri ær kænda før sitt goda brød. Hær bild på ett av dom olika brøden
.            


Senare kommer bilder på min lørdagskvæll med systrana, tindra och sindre :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0