STOCKHOLM ÖL & WHISKEY FESTIVAL



Det blev inte så mycket shopping för någon av oss. Emma o jag funderade lite på denna mössan.. hehe eller inte! 
Jag köpte DARIN skivan och ett dusch drapperi med turkosa fjäilar på från H&M HOME. Det kan inte bli mer mig än det :)
Martina köpte en fin kofta från Kappahl och ID smink.


                  Vi hade väldigt tur med vädret.

              Sen fick jag köpt ett gäng tuttifruttitablettaskar.. ;)

          


Det va inte helt lätt att hitta fram. Men emma som kartläsare och hennes mobil räddade oss:)





Martina hann med o träffa Jörgen Aida och Mattias en snabb sväng medans jag emma och filip villade bort oss i
T-banan. hehe




ÖL ÄR JÄKLIGT GOTT.

sen fanns det oxå mindre goda öl. Mörk engelsk öl som hette santas butt va inte någon favorit.
Vi tjejer njöt av öl som grolsch ,corona, m,m.
Filip han njöt av sin whiskey
Men sen hittade vi fram till sprit avdelningen och där fanns det mojitos. Då blev vi glaaadaaaa..:)











             Mindre gott med svart öl..




            En av favisarna

                        Filip smuttade på lite whiskey.





              mums med mojito




Mojhitos 20 kr. Lika bra att köpa ett par tyckte martina....
Efter att ha druckit hela dagen så blev vi sugna på mat. hardrok cafe hade varken mat eller daquari. Så det fick bli MC donlads istället.


Filip ville inte gå tomhänt så han tog en ballong..



Tack för en super dejlig helg. Tack filip för att du körde till och från sthlm. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0