lugn natt på jobbet

Sitter hær på jobbet och degar. Jag har gjort lite læxor och andra ting. Sitter hær och kollar runt lite och får massa inspiration.
Jag och syrran har fått låv av våran hyresværd att gøra om køket. Vi får gøra om luckorna och bænkplattan och golvet. Ska bli vældigt kul. Vi får vælja næstan vad vi vill och sen ska Tom hjælpa oss och sætt dit luckorna och det nya golvet. Bra att ha en snickare i nærheten :0). Men det bæsta av allt ær att rækningen skickar vi till hyresværden. Nice!
Vi har inte bestæmmt oss vilket køk vi ska ha. Det blir færdigt innan jul. Då får ni se bilder :)


                              Velkommen til IKEA Norge


Idag nær jag vaknar så ska jag prova Zumba før førsta gången. Det ska bli spænnande. Jag har sats medlemskort men dom har så lång væntetid på deras zumba timmar. Så jag ska prova och gøra det hemma. Så då kanske jag får mer smak och børja træna mer och mer. Zumba ser kul ut och ni som inte har zumba i nærheten, kan køpa zumba cd och gøra det hemma.

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0