Hoffmaestro. som vanligt MASSA bilder :)


Så här började jag kvällen. sen spårade det ut. hehe, nää inte så illa ;)





 



                 Emmas söta systrar ida o sara


sköna grabbar.



                 



Man kunde nästan tro att jag är på konserten redan här.. men nej då. Vi har lite uppvarmning hemma hos oss :). Vi va ett stort gäng som skulle se hoffisarna. Emma o filip hade stor besök av emmas systrar och daniel. Super härliga människor.
 

             Efter maten blev det dans.. Gissa vilken dans :)
                  DANSA BØR MAN ANNARS DØR MAN!






             En underbar kväll med underbara människor.

Hoffmaestro gjorde ett kanon bra jobb och fick 6-700 personer till att hoppa och ha det kul. Jag stod inte längst fram så länge, men vår kusin Simon han orkade med allt knuffande..själv så orkade jag inte länge än några minuter. (japp, jag kände mig gammal när jag skrev det!!;) Han fick även tagit massa bra bilder på hoffisarna :).
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0