En lugn söndag

En skön söndag. Först har jag jobbat och sen bio och nu en lugn hemma kväll. Skönt att martina vinner biobiljetter ibland :0). Härligt med en lugn kväll. :)
Igår så va vi ute och firade filips födelsedag.;) Han hade sin familj på besök. Så dom va först ute och åt sen så mötte vi upp dom och tog en öl på hard rock cafe. Sen gick vi "unga" vidare och tog en öl och dansade lite på johns!
 Jag tycker det va gott att gå hem tidigt igår pga att jag skulle jobba dag, annars brukar inte jag va den som lämnar en fest..Tror aldrig det har hänt, att jag lämnar festen först utan att anledningen har varit jobb. Så mycket gillar jag fest :0)












                            PUSS PÅ ER :0)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0