david guetta

Igår kväll va vi hemma hos oss och hade förfest innan vi skulle vidare och se på David guetta.
Vi hade det väldigt trevlig hemma hos oss med tapas och trevligt sällskap :)


Vår kusin Simon trivdes på förfesten. Han skulle inte med på konserten men nästa vecka hänger han med på hoffmaestro.




Emma o Filip kom oxå, men dom skulle heller inte med på konserten. men det va kul att dom kom ändå.
Dom missade inget speciellt på konserten. David är en bra DJ men vi trodde att han skulle ha med sig någon artist. men så fel hade vi. Han är nog en av världens bästa dj. men när jag går på konsert så vill jag höra live musik och dans osv. Så för mig va förfesten mycket trevligare än konsterten. :)


Millan dansade lite hipphopp för oss.







Kommer sakna denna tjejen. Snart åker hon till afrika i 3 månader. Så jävla coolt att våga göra det själv. Starkt gjort millan. Det kommer gå kanon bra :0).








                           Vi älskar OSLO. 

                       Tack för en kul kväll. LOVE från mig. :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0