sitter på jobbet och har tråkigt!!!!!

hjælp jag har tråkigt!! men som tur e så har vi data på jobbet + att jag har med mig min minidatan, så det blir lite film och godis snart. Får hålla tummarna på en lugn natt :)

Sitter hær och tænker på hur kul dom har det hemma i falkenberg nu. Carin har ordnat halloween fest och alla måste klæ ut sig. Ska bli kul och se alla bilderna :0) . själv är jag tvungen att jobba..:(
Hoppas ni har det kul och drick før mig oxå.skræm inte varandra allt før mycket,hehe! :)


Sitter og degar på datan och kolla runt lite på klæder och bloggar,aftonbladet,vg, osv. fördriva tiden lite!
Ær ofta sugen på shopping. Men tyværr får jag vænta till lønen kommer :(.
Hær ær två snygga klænningar från H&M. Som tyværr är utsålt. men hær i oslo finns det 100 olika hm. Så vem vet, kanske hittar den. Ibland kan det vara bra med många av samma butiker. men som tur e så kommer det lite nytt hær i oslo. Bl a MQ och några dyrare klädsmärken, som jag iof inte handlar i men kul att ha större utbud av klädsbutiker.Men det bästa är att jag har hört att topshop ska komma hit :). Det ska bli spænnande! Den butiken kan man hitta massa konstigt men oxå massa bra. Hittade en super fin væska på topshop i sthlm, men jag køpte den aldrig før jag hade då en ganska ny væska men jag ångrar mig!!!  martina ska till london om 2 veckor, så kanske hon hittar något kul då :)










Nu ska jag sluta dega. eller jag ska fortsætta dega framfør en film :0)
god natt på er eller festa lugn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0