London

                                
                                      LONDON
                             
                  


Martina ska åka till London næsta helg med två av hennes jobbakompisar. Hon åker dit næstan varje år. Hon gillar London helt enkelt :). En bra storstad tycker jag! Bra resturanger,shopping och bra uteliv. Kanon helt enkelt!
Jag har oxå lust och dra någonstans, men prio ær skola og jobb just nu! Sen ska jag børja spara pengar till en soffa. Så det får bli en resa næsta år istællet. jaja, men nær ændå Martina ska dit, så får hon ett uppdag att hitta en fin væska till mig. Hon vet ungefær vad jag vill ha. Dessa hittade jag topshop.com Hoppas någon av dom finns om en vecka :o)

       Leather Piped Detail Satchel           Buckle Strap Leather Satchel
                                   Large Puchlock Leather Satchel

 Då har jag førdrivit tiden lite hær på bloggen, men nu ær det dags att jobba lite. Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0