Julfest med nattvakts kollegorna

Igår va det dags för första julefesten för min del. Detta va med hela sykehjemmets nattvakter. Så det va himla kul och träffa alla och umgås utan våra jobbkläder. Vi bestämde oss för att äta gott och ha det trevlig.
Dom flesta hade med sig något. Jag hade gjort snittar, någon tog med sig frukt och olika slags plockmat osv. Sen va det många som tog med sig dessert. Det va väldigt gott alltihopa! Men den som gjorde mest jobb va Cesar. Han tog tag i festen och ordnade huvudrätt till 30 pers. Maten va kanon god. Bra jobbat Cesar! Men han nöjde sig inte med maten utan han hade fixat kareoke.. hehe. Han är en man som kan sjunga medans jag väntade ett par öl innan jag ställde mig upp. Då hade några hunnit och åka så dom slapp höra mig sjunga FALSK sång.. hehe! jaja jag bjuder på den. Allt för att ha det kul och få folk till att skratta!!
Men kul va det. Så tacka allihopa för en trevlig kväll.

Här kommer självklart bilder från kvällen. Inget inlägg utan bilder :)

Här har vi två som tog hand om dans och sången i början.. Sen vågade tjejerna ta över :)

Bra jobbat killar.




  






   MUMS!!! behövde lite mat och dricka innan jag skulle sjunga. Jag kände mig tvungen till att sjunga när alla ropade EMMA EMMA!!!! jag tror dom trodde att jag kunde sjunga,, men fel hade dom hehe!     

 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0