Lugn helg.

Då ska vi se... vad har hänt i helgen. Inte mycket! I fredags så kom vår kusins föräldrar. Dom är här och hälsa på deras ena son Simon som har bott hos oss i en månad. Vad gör man inte för sina kusiner och familj :)
 Det har gott så bra så att ha han här, men nu är han (vi ) väldigt glad av att bo i egen lägenhet eller rättare sagt lånar millans medans hon är i afrika.


I fredags va Emma och Jenny hos oss och vi hade en lugn kväll med hemlagad pizza och idol. Efter idol så kollade dom på film medans jag gick till jobbet. Jenny hade även med sig kakan. Hennes hund. Har inte sett henne sedan hon va liten så det va kul och ha hund på besök.
Kakan hade klätt upp sig lite med en snygg slips :)



Igår innan jobbet så va vi ute och åt med Erling, Susanne och Simon. Vi va på ett trevligt ställe som hade bl a massa goda pasta o pizza rätter.



Nu börjar det bli kallt och mössa och halsduk o vantar är gott att ha när man ska till och från jobbet.
Slippa frysa är ju aldrig dumt!


                    GOD MORGON PÅ ER.
Jag jobbade högst upp på äldrehemmet i natt och där är det jättefin utsikt. Jag blir så glad när jag ser solen komma fram. Inte bara för att jag ska snart sluta jobbet men för att det ger energi att se solen och se himlen ändra färg. :)
jaja. nu ska jag sova. Ha en fin söndag.


Här har vi en bild från t-banan. Här ser ni inte så bra, men egentligen så ser man oslofjorden men med min kamera är det bara en skarp solfläck. Er sugen på en bra kamera :)


I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0