En lugn fredag

Idag har jag och Ann-kristin pluggat. Det är skönt att ha någon och plugga tillsammans med. Då får man mer gjort än när jag pluggar själv. Det har varit en lugn vecka med jobb o skola. Nu blir det även en lugn fredag :0)

I morse efter nattvakten så köpte jag med färsk bagel från 7eleven hem. Hemma hade jag massa gott pålägg. Så jag måste säga att den blev mycket godare än vanlig bagel. Japp jag vet, jätte intressant :). Men det va såå sjukt gott. Fick lite nostalgi. Det va sjukt länge sedan jag åt en bagel. Det har inte hänt så många gånger efter Martina slutade för ca 4 år sedan. Det är pga att det är så dyrt + att det är inte lika gott länge. Det va godare förr när mina kära vänner jobbade där.

     MUMSIGT med bagel+ juice. Lyx frukost för min del.
     

     Nu ska jag ha en kos fredag, Hoppas ni oxå får det. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0