Beroende

Jag är beroende av musik. Det är något jag inte hade kunnat klara mig utan. Jag lyssnar alltd på musik. Det första jag gör när jag vaknar är och lyssnar på musik och det jag somna till är musik.
Alla har olika smaker, men här kommer ett par Norska favoriter.

Gillar Gott & blandat. Kanske det har kommit något nytt i sverige som jag inte har fått med mig.,tar gärna emot tips.
Dessa grabbar har släppt ny skiva. Hoppas många låtar är lika bra som min favis GLOW!!!
(sök MADCON- GLOW, på sportify.)Det är mycket roligare och höra den på youtube. För då får man även se dansen som vi brukar dansa :0). Då söker ni madcon Glow-eurovison.

 
Hon finns oxå på Sportify

Hon har ett par bra låtar.



Hinner inte mera. Nu ska vi till ÅS och träffa familjen Torgersen och träffa Isac. Ska bli kul och se bebisen :0)

Ha en trevlig söndag.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0