eurovision

kvällen va super trevlig. Vi va ett gæng som gick till sentrumscene och såg på finalen på storbildsskjærm. Ær glad att vi gjorde det før stæmningen va på topp och det va många från olika lænder som hejade. Allt från island till danmark och spanien osv.
jag hejade inte på någon speciell men det va några som jag tyckte va bra och några som jag kunde spy på. men så är det ju alltid..

 



                                              emma va kvällens poäng hanterare. bra jobbat,


igår va viktorias sista dag. Så tråkigt nær folk flyttar! Det va kul och læra kænna dig viktoria. Hoppas vi ses snart.


När madcon började sjunga och hela Europa dansade. Då började jag oxå hoppa runt. Coolt va det!
  








Nu ska jag till jobbet. hoppas ni får njuta av solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0