vill ha




sitter och slöar på jobbet. Ska snart se på några serier, gott att ha något kul och se på när jag jobbar natt.

Vill ha - kollade runt lite på nelly.com. bubbleroom,ellos, dom har mycket fint, men får aldrig tumen ur och beställa. men här om dagen fick jag faktiskt hem en lång klänning från ellos. Yes, den passade och den va inte för lång.
                                                Nelly.se
Vero Moda - Trine Short Dress Odd Molly - Saloon Strap Dress Du & Jag - Bangkok Dress


    jag och emma beställde varsin långklänning. emmas va oxå super fin. men jag gillar ju såklart min bättre pga färgerna. turkos och blått är mina favorit färger. 

                                          ELLOS

      
                         Bubbleroom.se

VILA Leo Long Shirt VILA Jackline Shirt     VILA Maxcima Long Dress

i morgon åker jag,pernilla,tindra och sindre till sverige. ska bli sååå underbart och bara vara hemma och leka med tindra,träffa vänner, grilla osv.
nu ska jag jobba lite. nattinatti på er.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0