Aftenposten 150 år.

Tänkte jag skulle lägga ut lite bilder från Martinas kväll med Aftenposten.
Stor fest med 1500 st inbjudna. Statsministern va där och andra kända personer.
Aftenposten va visst oxå utnämnd till Norges största avis/tidning.
Så det va fest till kl 3. sen så gick dom vidare. så klockan halv 5 innan hon hemma. Jag skulle upp en timme senare, så det va tur det inte blev någon efterfest.

Festen va visst lite galen. 1500 människor som trängdes. så först va det lite kaos. Sen va det underhållning i 3h.
men när pensjonärerna hade gått så började visst festen på rikitgt. dansade loss till musiken stoppades.

Martinas blev visst erbjuden av en kille att sjunga duett på scen.
Men tackade nej. hehe.. hon va inte tillräckligt ful för att våga fegis.hehe

Först hade martina förfest hos oss. kul när folk som jag aldrig träffat förr blev så chockade att se mig.. va visst inte alla som visste att martina hade tvllingsyster.





  











  

 

      

   
    

                



   
  


          

 

synd att jag inte fick något kort på min kära stora syster för hon hade en super fin långklänning på sig.

dom hade en kul kväll. Varför kan inte vi få få grattis fest och massa annat. jaja får nöja mig med en penna i julklapp från kommunen. Aftenposten tar i ivartfall hand om sina anställda :) bra jobbat.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0