Svensk mat

Just nu har Martina besök av sina norska jobba kompisar. Så vi bjuder på svensk falukorv. Himla gott med svenskhusmanskost. Till maten dricker dom flesta vin medans jag ska snart till jobbet, som vanligt!!!!
men jag har valt det själv. Jag fick ju ledigt på fredagen den 21maj när mina underbara vänner kommer på besök. :0)

             Martinas egna falukorv recept.
      

        
      
Martina redo för fest. Martina har tagit över min roll..kænns vældigt konstigt!!;)
              


Ha en trevlig fredag.  


Kommentarer
Postat av: CArin

mmm så smarrigt ut,. Din stackare som fick jobba, men är såååååååå glad att du är ledig när vi kommer. På fredag är det fets som gäller.



Ps. Hälsa martina att hon var snygg som tusan på den bilden. Vilken outfit. Snygg brud. Tumme upp för det. Kram

2010-05-08 @ 11:24:12
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/
Postat av: Tina

tusen tack carin :) gulligt sagt...gillade outfiten själv..:) kram kram

2010-05-08 @ 21:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0