Gratulera med dagen.

                   Grattis alla norbaggar på 17maj.


              
Sjukt mycket folk. Man går som en pingvin genom karl johans gata. Men detta året gick jag bara halv pga att jag skulle jobba. Nu sitter jag hær och firar med mina søtisar(pasienterna/kollegor). 

                                        Martina gillar norge!
         
Nu har vi festat två dagar i rad. Det va länge sedan det hände. Men ändå är jag inte bakis. gott gott!!
        
               Emma drinkar + massa dans :) en bra blandning.
            

     

              
      

                 

Kommentarer
Postat av: CArin

Vad partyglada folk det ser ut som på bilderna skoj.



Jo, fanns sjukt många fina rosa.Men har haft så många rosa mobiler nu så det är dax att byta färg =)



TjoHopp vad jag längtar.... E så sugen på det där stället där vi alltid brukar äta på torsdags kvällen... så smarrigt!!!!

2010-05-17 @ 20:06:49
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0