god morgon

Just nu tar jag mig en lite frukost innan jag ska till jobbet. Jag brukar inte äta så här tidigt men idag va det gott med frukost. Sitter och tänker på hur denna veckan kommer se ut.

Måndag: jobba dag och natt
tisdag: nattvakt
onsdag:kurs efter nattvakt.12 till 14.
Sen ska jag hjälpa martina med håret. Hon ska på 150års fest med aftenposten.
torsdag: jobba dag. sen ska vi nog ut och äta med emma o filip.
Fredag: jobba kväll, se på
så ska det låta på jobbet, denna veckan är vår kusin med :0)
lördag:
jobba dag + FEST!
söndag:  antagligen lite bakis + jobba kväll

Även om det blir massa jobb denna vecka så blir det även roligheter.
Ha en trevlig måndag.



Kommentarer
Postat av: CArin

ååå gud, hjälp. Jag får ångest av att se hur mycket du jobbar. jag hade alvlidigt med det schemat. jag är en riktig latmask.....



ha de puss i pannan

2010-05-10 @ 17:11:47
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0