Ensam hemma

Martina har haft förfest innan dom skulle fira aftenposten 150år. Jag va såååå nära och ta på mig en fin kläning och följa med. Undra om det hade fungerat och hur många hade blivit paffa och se två martina. Hehe! det va ett par stycken på förfesten som jag inte hade träffat förr och det är alltid kul och se deras reaktion. :)

Nu sitter jag ensam hemma och gör inget!!!!! så ikväll blir det lägga sig tidigt för nu har jag varit uppe i över 1 dygn. så sängen ropar på mig. Säger natti natti redan nu.

I morgon kommer massa bilder från deras stora fest.

ha de på bade// emmis


Kommentarer
Postat av: CArin

SV: ja det ska bli så härligt med sommar...



Avis på Martina för den där festen. Verkar så kul ju!



Borde nog sova nu. men nattuggla som man är sitter man här och ugglar... Natti

2010-05-13 @ 00:55:17
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0