FREDAG!!!

Sista natten før denna veckan. Gott och vara ledig en hel helg. super nice, det førtjænar jag, har jobbat varje helg sedan nytt år. Nu ska jag vara ledig i 4 helgor, så jag ska njuta och kosa mig massa!!
 
igår kväll var vi hos millan och firat hennes fødelsedag. Vi blev bjudna på en super go kladdkaka med nøtter och jordgubbar. mumsfilibaba. Millan blev jætte glad før sin present. Hon fick lonely planet, Afrika. Hon åker till afrika i augusti, tror jag det va.
 En vældigt bra bok med massa info om stortsætt allt! allt om resemålet man ska till. 

IDAG kommer mamsen och pappsen. Dom har inte træffat søta sindre. så i helgen blir det familjekos + fest med vænner.
 Mamma och Pappa vældigt snæll och tar med lite mat + att vi får deras gamla micro och några grytor osv. dom har næmligen gjort om køket hem i fbg och sjælvklart  køpt massa nytt och vi får deras gamla. passar perfa før vårat køksutstyr ær = skit!

                                
här har vi en bild på millan lägenhet. Hon har fått det väldigt mysigt i sin taklägenhet. Sen har hon en mega stor takterass som vi kommer tillbringa många grillkvällar i sommar. Längtar!!


                    
                            

ha en trevlig fredag. kramis


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå vad mysig helg ni har framför er! Kul med lite familjesammankomst!



SV: ja vi måste få till ett popquiz besök. vi är ju lediga torsdagen inna påskhelgen så man skulle kanske ta och boka ett bord redan nu!

2010-03-12 @ 20:57:25
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0