vem är vem?? ;)

I dag har jag suttit och kollat på massa gamla kort, bl a på när jag och martina är bebisar.
                                kan ni gissa vem som är  vem :)

   
      

                                           jag blir själv lite osäker. hehe!
       

              Här har vi alla syskonen, stora syster pernilla, store bror richard
                          sen e det jag och martina.
    

           

       

Nu ska jag fortsätta kvällen med lite familjekos.
kramis emmis

Kommentarer
Postat av: CArin

den översta bilden, och den längre ner när ni har röda tröjor gissar jag att du är till höger på båda dem.Den nedre gissar jag att du ligger till vänster,. Har jag rätt mån tro?



Skojsigt värre i morgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-31 @ 21:30:49
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0