tips

                           Har det lugnt på jobbet, så jag sitter framfør datan och gør inget!!!!
                                      så jag tænkte tips om några serier. 

              bl a cougar town, gillade ni monika i FRIENDS, så tror jag ni gillar henne i denna.




                      
 how i met your mother. jason segal ær størt skøn i serien

                                           How I Met Your Mother - Season 3 (3 disc)  - DVD - Film

                                ny och bættre version av den gamla serien.
                       
                                                            90210
                        Den ær bra, men bættre æn beverly hils 90210, det tycker jag inte.
                     inget kan ju slå gamla bevan.

                     
                              den 24e mars kommer en ny sesong av beverly hils på box. :)
                                      

                                                  sen har vi ju dom sjælvklara 
                                               t ex. favoriten ær One tree hill, 
                            
                                                        gossip girl, DHW, skrubs,

                    

På vinterhalvåret så går mycket tid åt till att se på tv. Skit va mycket man ser på serier, film och vanlig tv och gløm inte sitta vid datorn. Men sen vad hade man gjort i vinter om man inte fick sett på tv. uff va tråkigt jag hade haft!!!!
 
men jag ser faktiskt framemot att det ska bli uppehåll snart. før det betyder att våren ær hær :0)


                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0